همزمان با تیرگی روابط واشنگتن و قاهره، یك مقام آمریكایی به مصر می رود
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، ژنرال 'مارتین دمپسی' فرمانده ستاد مشترك ارتش آمریكا هفته آینده به مصر سفر می كند.

وی قرار است در این دیدار با ژنرال 'سامی عنان' همتای مصری خود و همچنین مارشال 'حسین طنطاوی' رئیس شورای نظامی این كشور دیدار و گفت و گو كند.

در پی تصمیم مقامات مصری در زمینه معرفی متهمین پرونده كمك های خارجی به دادگاه از جمله 18آمریكایی كه متهم هستند بدون مجوز به نهادهای جامعه مدنی كمك كرده اند و جلوگیری از خروج آنها از مصر، نشانه هایی از تیرگی در روابط بین این كشور و آمریكا نمایان شده است.

بر پایه این گزارش، یك قاضی مصری روز چهارشنبه برخی سازمان های داخلی و خارجی غیر دولتی در این كشور از جمله چند سازمان آمریكایی را به دخالت غیرقانونی در امور سیاسی مصر متهم كرد .

قاضی 'سامح ابو زید' در این باره گفت: سازمان های غیر دولتی 'بدون پروانه' عمل می كنند و عملیات آنها تنها در زمینه فعالیت های سیاسی است و ارتباطی با فعالیت های اجتماعی ندارد.

این قاضی در ادامه تاكید كرد: این یك پرونده بسیار بزرگ و پیچیده است كه صدها نفر و سازمان مصری و خارجی را در بر می گیرد. همچنین ده ها نفر كه گمان می رود مدارك كافی علیه آنها وجود دارد، در حال محاكمه هستند.

در میان افراد در حال محاكمه 18 آمریكایی هستند كه این موضوع موجب شده است كه سه تن از اعضای مجلس سنای آمریكا به مصر هشدار بدهند كه خطر بر هم خوردن روابط این كشور با آمریكا هرگز به این شدت نبوده است.

از بین گروه هایی كه مورد بازجویی و رسیدگی قرار گرفته اند، ' موسسه بین المللی جمهوری خواهان آمریكا '، 'موسسه ملی دموكراتیك ' ، 'خانه آزادی' و 'بنیاد آلمانی كنراد- آدنائر' به چشم می خورند.

مترجمام** 9041 **2047**





:: برچسب‌ها: باند , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mostafa در تاریخ : 1390/11/19/3 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وب خیلی زیبا و پر محتوایی داری اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با نام پادشاه یخی لینک کن بعد به من خبر بده تا منم شما رو لینک کنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: